شفا

اینجا محلی است برای جمع آوری مطالب در باره ریکی,دعا , مدیتیشن وشفا

شفا

اینجا محلی است برای جمع آوری مطالب در باره ریکی,دعا , مدیتیشن وشفا

استادان ریکی

میکائو اوسوئیاستاد اوسویی در 15 اوت 1865 در روستای یاگو از استان گیفو در ژاپن متولد شد. او با پزشکی، روانشناسی، علوم مذهبی و پیشگویی آشنایی داشت. دکتر اوسویی که فردی معنوی و حساس بود در سال 1914 در جستجوی دگرگونی شخصی به کوه کوراما رفت.
استاد اوسوییدر 15 اوت 1865 در روستای یاگو از استان گیفو در ژاپن متولد شد. او با پزشکی، روانشناسی، علوم مذهبی و پیشگویی آشنایی داشت. دکتر اوسویی که فردی معنوی و حساس بود در سال 1914 در جستجوی دگرگونی شخصی به کوه کوراما رفت. دکتر اوسویی قبلاْ مدت زیادی را در نقاط پرقدرت کوه کوراما، که مرحله آموزش اولیه بودایی را در آنجا دیده بود، به مراقبه گذرانده بود. او به این کوه مقدس سفر کرده و 21 روز روزه گرفت و مراقبه کرد و در پایان این دوره انرژی ریکی وارد چاکرای تاجی او شد و او را به سیستم شفای ریکی هدایت کرد. استاد اوسویی از توانایی جدید خویش برای کمک به دیگران استفاده کرد و هفت سال در کیوتو برای مردم فقیر کار کرد. در سال 1922 به کیوتو رفت و انجمن ریکی و یک کلینیک ریکی را بنا نهاد و در سال 1925 کلینیک دیگری در ناکانو تأسیس کرد. منابع مختلف نشان می دهند که استاد اوسویی فرایند همسویی خاصی نداشت، شاگردانش توانایی انجام ریکی را فقط با گذراندن زمانی با استاد به دست می آوردند. بعد از گسترش ریکی، این شیوه آموزش غیر عملی مینمود، بنابراین یک فرایندهمسویی شبیه آنچه امروز ما انجام میدهیم ایجاد شد. استاد اوسویی ریکی را به 2000 نفر آموزش داد و 16 استاد تربیت کرد. او در نهم مارس1926 بر اثر سکته قلبی درگذشت. مقبره او در معبد سایی هوجی در توکیو واقع است.

تاجیرو هایاشیشاگردان استاد اوسویی ، آقای چوجیرو هایاشی است که استادی محترم و دارای مدرسه و کلینیک ریکی در توکیو بود، دکتر هایاشی افسر بازنشسته نیروی دریایی بود او ریکی را در سال 1925 دریافت کرد در حالی که 47 سال داشت و ریکی را به خانوم تاکاتا آموزش داد.

هاوایو تاکاتاخانم تاکاتا در سال 1900 در جزیره کاوایی در هاوایی متولد شد. والدین او از مهاجران ژاپنی بودند. او در سال 1935 به علت بیماریهایی مانند غده ای در شکم، سنگ کیسه صفرا، آپاندیس و آسم به کلینیک دکتر هایاشی مراجعه کرد. دو درمانگر هر روز روی او کار میکردند و او در مدت چهار ماه کاملاْ شفا یافت. در بهار سال 1936 مرحله اول ریکی را از دکتر هایاشی آموخت، سپس یک سال با او کار کرد و بعد مرحله دوم را گذراند. در سال 1937 به هاوایی بازگشت و چندی بعد دکتر هایاشی و دخترش برای کمک به استقرار ریکی در آنجا به او ملحق شدند. در فوریه 1938 دکر هایاشی خانم تاکاتا را برای مرحله استادی همسو کرد. خانم تاکاتا هم درمان می کرد و هم ریکی را تا مرحله دوم آموزش می داد. در سال 14970 او آموزش استادی را آغاز کرد و شهریه ای 10000 دلاری برای این دوره در نظر گرفت. این شهریه در سیستم دکتر اوسویی نبود ولی خانم تاکاتا آن را راهی برای احترام به ریکی می دانست. او می گفت نباید بدون شهریه آموزش یا درمان داد و همیشه باید پولی به عنوان برگشت انرژی دریافت کرد. تا قبل از درگذشت خانم تاکاتا در یازدهم دسامبر 1980، او ریکی را تا مرحله استادی به 22 نفر آموزش داده بود. این 22 نفر آموزش ریکی را به دیگران آغاز کردند. برخی از این استادان شهریه قابل قبولتری برای دوره استادی در نظر گرفتند و ریکی به سرعت توسعه یافت و در سراسر جهان منتشر شد.
www.rei-ki.ir
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد